Oleme pühendunud sellele, et luua klientidele pidevalt väärtust.
Pakume maaletoojana tootjapoolset järelteenindust ning garantiiremonti.
Tehniliste probleemide korral võib pöörduda meie poole üldkontaktidel mis on kodulehelt saadaval.
Ainult meilt ja meie volitatud edasimüüjatelt ostetud toodetele saame tagada garantiimenetlust ning remonti.
Termokas.ee (OÜ Alvatreks) pretensioonide esitamise üldeeskirjad
1. Pretensioonide esitamise aeg on vastavalt Võlaõigusseadusele 6+18 kuud alates ostu sooritamise hetkest ostu tõendava dokumendi alusel.
2. Pretensioonide lahendamisel lähtutakse Võlaõigusseadusest.
3.Remonti või ekspertiisi toodud tooted peavad olema puhtad. Kui pretensioonialune toode vajab remondi või ekspertiisi teostamiseks puhastamist, siis tuleb kliendil selle eest tasuda vastavalt hoolduse hinnakirjale.
4. Kui ekspertiisi tulemusena leitakse pretensioonialune toode töökorras olevat, remonti mittevajav või pretensioon tuleneb p.5 loetletud põhjustel, siis peale 6 kuu möödumist ostu sooritamisest tasub klient toote ekspertiisi ja transpordi kulud vastavalt hoolduse hinnakirjale.
5. Pretensioone ei aktsepteerita alljärgnevatel tingimustel:
5.1 Häired toote töös tulenevad kulumaterjalide (patareid, kaitsmed, toitejuhtmed ja muud kulumaterjalid toote osana) vananemisest ning riknemisest;
5.2 Häired toote töös on põhjustatud toote juhuslikust või tahtlikust mehaanilisest vigastamisest kasutaja poolt;
5.3 Häired toote töös on põhjustanud toote ebakorrektne käsitlemine, kasutamine mitte ettenähtud ülesannete täitmiseks või kasutamine mitte ettenähtud keskkonnas ja töötingimustes:
5.4 Häired toote töös on põhjustanud teenindus või modifikatsioon mida on teostanud tootja poolt sertifitseerimata isik;
5.5 Häired toote töös on põhjustanud kasutusjuhendis olevate nõuete eiramine kasutaja poolt;
5.6 Häired toote töös on tingitud liigpingest, äikesest või mõnest muust vääramatust loodusnähtusest;
5.7 Toote või tema osade seerianumbrid, kontrollkleebised või markeerivad kleebised on rikutud või eemaldatud;
5.8 Tootele on teostatud remont või modifitseerimine tootjaga või müüjaga (Alvatreks OÜ) kooskõlastamata;
5.9 Häired toote töös on tinginud kasutamisega kaasnev loomulik kulumine ja vananemine;
6.Pretensiooni esitamisel tuleb esitada täpne veakirjeldus, tekkimise asjaolud, kasutamise keskkond ja muu asjasse puutuv oluline info.
7. Termokas.ee( Alvatreks OÜ) ei vastuta ekspertiisi käigus hindamata jäetud või remondi käigus kõrvaldamata jäetud häirete eest mille esinemist ei ol pretensiooni esitamisel registreeritud.
8.Pretensioone võetakse vastu müüjaga(Alvatreks OÜ) kokkuleppel viisil kas kullerfirma pakiautomaadi vahendusel või üleantuna kokku lepitud aadressil koos lisatud ostuarvega.
9. Ekspertiisi või remonti toodud toode hoiatakse alles 3 kuud alates otsuse teatavaks tegemist, vastasel juhul toode utiliseeritakse.
Ekspertiisi ja remonditööde hinnakiri:
1. Toote kontroll ja defekteerimine 40 EUR. Juhul kui järgneb remont siis tasuta.
2.Toote remont ja hooldus 40 EUR/tund+ kulumaterjalid
3. Seadme häälestamine 40 EUR/tund
Hinnad ei sisalda käibemaksu.
Mudelitele M, G, FT ja SP seeriast on võimalik tellida tehase pikendatud garantiid 12 või 24 kuud. Sellekohase päringu palume teha meilile: info@termokas.ee
Kui soovite kontrollida Hikmicro toote tehasegarantii kehtivust siis seda saab teha lingilt Warranty check
Kui soovite Hikmicro seadme püsivara ehk firmware uuendada siis seda saab teha lingilt Firmware
Soovite teada milised on tootja Hikmicrotech RMA garantiitingimused
Lisaks on võimalik meilt teenusena tellida Hikmicro termovaatlustootele kalibreerimist tootja hoolduskeskuses.