1.1. Müügitingimused kehtivad kõikidele füüsilistele (edaspidi ka Tarbija) ja juriidilistele isikutele Alvatreks OÜ Veebipoe www.termokas.ee kasutamisel ning toodete ostmisel.
1.2. Lisaks müügitingimustes väljatoodud tingimustele reguleerivad www.termokas.ee Veebipoe vahendusel soetatud toodetest tulenevaid õigussuhteid kõik Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
-
- Hind
2.1. Alvatreks OÜ (müüja) jätab endale õiguse teha hinnakirjas muudatusi vastavalt vajadusele ning turuhindade muudatustele.
2.2. Kõik Veebipoes olevate toodete juurde märgitud hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 22%.
2.3. Ostetud toodetele lisandub vajadusel transpordikulu, mis lisatakse ostutellimusele ostukorvis.
-
- Tellimuse vormistamine
3.1. Valitud tooted saate lisada ostukorvi.
3.2. Ostetavate toodete koguseid saate muuta lahtris “Kogus” või hiljem ostukorvis kinnitades muudetud kaupade koguseid vajutades nupule “Uuenda ostukorvi”. Sooduskupongi olemasolul palume sisestada ka see soodustuse saamiseks ning kinnitada see nupuga “Rakenda sooduskupong”.
3.3. Tellimuse vormistamiseks vajutage lingile “Mine maksma”.
3.4. Tellimuse vormistamise lehel tuleb sisestada Teie isiku- ja kontaktandmed (veenduge andmete korrektsuses) lisades ka “Apartment, suite, unit” lahtrisse andmed või number “0” (kui ruumi numbrit ei esine ), märkida makse- ja tarneviis ning kinnitada tellimus klikkides nupule “Esita tellimus”.
3.5. Enne tellimuse lõplikku kinnitamist ning kauba eest tasumist palutakse Teil läbi lugeda ja kinnitada käesolevad Müügitingimused. Sellega loetakse, et te olete kinnitanud ning nõustunud kõikide Alvatreks OÜ termokas.ee Veebipoe müügitingimustega.
-
- Tellimuse eest tasumine
4.1. Tellimuse eest on võimalik tasuda läbi peamiste Eestis kasutatavate pangalinkide, sealhulgas LHV Pank, COOP Pank, Luminor, Swedbank, SEB, Citadele pank, makseid vahendab LHV Paytech AS (every-pay.com). Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja LHV Paytech AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 7 päeva jooksul teate saatmisest.
4.2. Tasudes läbi pangalingi vajutage peale makse tegemist kindlasti nupule “Tagasi kaupmehe juurde”, vastasel juhul ei lähe makse läbi ja me ei saa ka tellimusest teada.
4.3. Tasuda on võimalik ka järelmaksu makselahendusega ja leping sõlmitakse LHV Pangaga.
-
- Toodete kohaletoimetamine
5.1. Kauba kohaletoimetamine käib Omniva pakiautomaatide ja kulleri kaudu Eesti piires.
5.2. Kaupade komplekteerimine ning postitamine laos olevale kaubale toimub kuni 3 tööpäeva jooksul peale müügilepingu jõustumist ja makse laekumist. Pakiautomaati tellitavad tooted jõuavad kliendini üldjuhul 1-2 päeva jooksul peale postitamist.
Kullerteenuse vahendusel jõuavad kaubad tellijani üldjuhul kuni 3 tööpäeva jooksul peale postitamist.
Juhul, kui Teie tellimuse esitamisest on möödunud enam kui 7 tööpäeva ning saadetis ei ole Teieni jõudnud, siis palume sellest koheselt meid teavitada telefonil e-posti teel info@termokas.ee
5.3. Juhul, kui Teie poolt tellitud kaup on laost lõppenud teavitatakse Teid eraldi e-posti teel esimesel võimalusel.
5.4. Palun veenduge et Teie poolt sisestatud andmed oleksid korrektsed ja toode vastab Teie ootustele.
5.5. Tarne maksumus kajastub ostukorvis ja kassas. Üle 300 EUR tellimuste korral on võimalik tarne pakiautomaati Eesti piires tasuta, selleks tuleb teha valik tellimusel saadetise osas”Tasuta transport pakiautomaati”.
5.5. Kulleriga saabunud kaup tuleb kontrollida koheselt enne allkirja andmist. Kui neil on puuduseid, siis neist teha märge kullerile, võimalusel pildistada purunenud pakendid ja viivitamatult teavitada müüjat. Hilisemaid pretensioone ei saa me kahjuks arvestada.
-
- Tellimuse tühistamine, toodete tagastamine ja vahetamine
6.1. Tarbijal on õigus tellimus tühistada peale tellimuse eest tasumist ning enne tellimuse täitmise alustamist. Selleks palume koheselt peale tellimist täita vastavasisuline e-kiri aadressile info@termokas.ee ning lisada tühistamise tellimusele kindlasti oma nimi, tellimuse/arve number ning kontakttelefon.
6.2. Tellimust ei ole võimalik tühistada kui see on juba täidetud.
6.3. Peale toodete kättesaamist on Tarbijal võimalus tooted 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest müüjale tagastada, saates eelnevalt info@termokas.ee taganemisavalduse.
6.3.1 Taganemisavaldusse kirjutage tellimuse number, tellija nimi, kontaktnumber ja soovi korral selgitus.
6.3.2 Kõik tagastatavad tooted peavad olema kasutamata, puhtad, kahjustamata ja kinnises originaalpakendis.
6.3.3 14-päevane taganemisõigus on vaid tarbijal (füüsiline isik, kes tegutseb eesmärgil, mis ei ole seotud tema majandus- ja kutsetegevusega).
6.4 Toote tagastamise, vahetamise või asendamise korral kannab ostja kõik toote tagastamisega seotud kulud, välja arvatud juhul, kui tagastatav toode ei vasta tellitule.
6.5. Tagastamisõigus ei kehti pakendist välja võetud või kahjustatud toodetele mida on kasutatud või proovitud muul viisil kui see oleks võimalik füüsilises kaupluses.
6.6. Juhul, kui saabunud toode ei vasta tellitud tootele on Teil õigus toode tagastada ning kõik sellega kaasnevad kulud kannab Alvatreks OÜ. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
6.7 Tagastatud toote eest (sh kauba kättetoimetamise kulud) kantakse raha tagasi samale arveldusarvele kust toimus maksmine esimesel võimalusel, kuid mitte kauem kui 14 päeva jooksul alates toote tagasivõtmisest.
-
- Pretensioonide esitamise aeg
7.1. Kõigile ostetud toodetele kehtib Tarbijale 2-aastane pretensioonide esitamise aeg.
7.1.1. Pretensioonide esitamise õigus ei kohaldu juriidilistele isikutele.
7.2. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on kliendil õigus eelkõige nõuda toote nõuetele vastavusse viimist või parandamist, toote asendamist nõuetele vastava tootega või kui eelnevad ei ole võimalikud siis taganeda tellimusest ning tagastada nõuetele mittevastav toode.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@termokas.ee või helistada telefonil: 5658115. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
7.3. Müüja ei vastuta:
7.3.1. Toodete transpordi teel tekkinud vigastuste eest ja mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui need ilmnevad tuleb sellest teha kullerile märge, dokumenteerida ja teavitada viivitamatult ka müüjat.
7.3.2. Ostja poolt toote ebasihipärase kasutamise eest.
7.3.3. Kui toodet ei ole kasutatud vastavalt kasutusjuhendile.
-
- Konfidentsiaalsus
8.1. Kõik Alvatreks-le teatavaks saanud info, mis puudutab kliendiandmeid ning ostutehingute sooritamist käsitletakse vastavalt Veebipoe Privaatsustingimustes
-
- Pooltevahelised vaidlused
9.1. Kõik poolte vaidlused lahendatakse häid kauplemistavasid ning Eesti Vabariigi õigusakte silmas pidades.
9.2. Juhul, kui poolte vahelisi vaidlusi ei suudeta lahendada, on tarbijal õigus pöörduda kohtuvälise kaebusi ja vaidlusi lahendava organi (Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Amet Tarbijavaidluste komisjon) poole.
Tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja Teenuse osutaja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel ja kui vaidlusaluse kauba väärtus on 30 või enam eurot. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta.
9.3. Tarbijal on võimalus esitada kaebus ka internetipõhise vaidluste lahendamise platvormi (ODR-platvorm, Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) veebilehe http://ec.europa.eu/odr kaudu.
10. Välistavad tingimused
10.1. www.termokas.ee veebilehel olevad tootepildid on illustratiivse tähendusega.