TEHNILINE TUGI

Oleme pühendunud sellele, et luua klientidele pidevalt väärtust!

Pakume maaletoojana tootjapoolset järelteenindust ning garantiiremonti ainult meilt ja meie volitatud edasimüüjatelt ostatud toodetele. Nendele saame tagada garantiimenetlust ning remonti.

Tehniliste probleemide korral võib pöörduda meie poole üldkontaktidel: (info@termokas.ee või +372 5658115)


Kui soovite kontrollida Hikmicro toote tehasegarantii kehtivust, siis seda saab teha siin: VAJUTA SIIA

Kui soovite Hikmicro seadme püsivara ehk firmware’i uuendada, siis seda saab teha siin: VAJUTA SIIA

Tahad teada, millised on tootja, Hikmicrotech RMA garantiitingimused, siis VAJUTA SIIA.

Lisaks on võimalik meilt tellida teenusena Hikmicro termovaatlustootele kalibreerimist tootja hoolduskeskuses. Huvi korral võtke ühendust!

tehniline tugi eesti, hikmicro tehniline tugi, hicmicro termokaamera remont, hikmicro termovaatlusseadme kalibreerimine ja parandamine

Ekspertiisi ja remonditööde hinnakiri:

  • Toote kontroll ja defekteerimine – 40€ (Juhul kui seadmele järgneb ka remont, siis on see tasuta)
  • Toote remont ja hooldus – 40€/h + kulumaterjalid
  • Seadme häälestamine – 40€/h

NB! Hinnad ei sisalda käibemaksu!

Termokas.ee (Alvatreks OÜ) pretensioonide esitamise üldeeskirjad

  1. Pretensioonide esitamise aeg on vastavalt Võlaõigusseadusele 6+18 kuud alates ostu sooritamise hetkest ostu tõendava dokumendi alusel.
  2. Pretensioonide lahendamisel lähtutakse Võlaõigusseadusest.
  3. Remonti või ekspertiisi toodud tooted peavad olema puhtad. Kui pretensioonialune toode vajab remondi või ekspertiisi teostamiseks puhastamist, siis tuleb kliendil selle eest tasuda vastavalt hoolduse hinnakirjale.
  4. Kui ekspertiisi tulemusena leitakse pretensioonialune toode töökorras olevat, remonti mittevajav või pretensioon tuleneb p.5 loetletud põhjustel, siis peale 6 kuu möödumist ostu sooritamisest tasub klient toote ekspertiisi ja transpordi kulud vastavalt hoolduse hinnakirjale.
  5. Pretensioone ei aktsepteerita alljärgnevatel tingimustel:
    1. Häired toote töös tulenevad kulumaterjalide (patareid, kaitsmed, toitejuhtmed ja muud kulumaterjalid toote osana) vananemisest ning riknemisest.
    2. Häired toote töös on põhjustatud toote juhuslikust või tahtlikust mehaanilisest vigastamisest kasutaja poolt.
    3. Häired toote töös on põhjustanud toote ebakorrektne käsitlemine, kasutamine mitte ettenähtud ülesannete täitmiseks või kasutamine mitte ettenähtud keskkonnas ja töötingimustes.
    4. Häired toote töös on põhjustanud teenindus või modifikatsioon, mida on teostanud tootja poolt sertifitseerimata isik.
    5. Häired toote töös on põhjustanud kasutusjuhendis olevate nõuete eriamine kasutaja poolt.
    6. Häired toote töös on tingitud liigpingest, äikesest või mõnest muust vääramatust loodusnähtusest.
    7. Toote või tema osade seerianumbrid, kontrollkleebised või markeerivad kleebised on rikutud või eemaldatud.
    8. Tootele on teostatud remont või modifitseerimine tootjaga või müüjaga (Alvatreks OÜ) kooskõlastamata.
    9. Häired töös on tingitud kasutamisega kaasnev loomulik kulumine ja vananemine.
  6. Pretensiooni esitamisel tuleb esitada täpne veakirjeldus, tekkimise asjaolud, kasutamise keskkond ja muu asjasse puutuv oluline info.
  7. Termokas.ee (Alvatreks OÜ) ei vastuta ekspertiisi käigus hindamata jäetud või remondi käigus kõrvaldamata jäetud häirete eest, mille esinemist ei ole pretensiooni esitamisel registreeritud.
  8. Pretensioone võetakse vastu müüjaga (Alvatreks OÜ) kokkuleppel, viisil kas kullerfirma pakiautomaadi vahendusel või üleantuna kokku lepitud aadressil koos lisatud ostuarvega.
  9. Ekspertiisi või remonti toodud toodet hoitakse alles 3 kuud alates otsuse teatavaks tegemist, vastasel juhul toode utiliseeritakse.

Mudelitele M, G, FT ja SP seeriast on võimalik tellida tehase pikendatud garantiid, 12 või 24 kuud. Sellekohase päringu palume teha meie e-mailile: info@termokas.ee

 

All search results
Scroll to Top