TEHNILINE TUGI

Oleme pühendunud sellele, et luua klientidele pidevalt väärtust!

Pakume maaletoojana tootjapoolset järelteenindust ning garantiiremonti ainult meilt ja meie volitatud edasimüüjatelt ostetud toodetele. Nendele saame me tagada garantiimenetlust ning remonti.

Tehniliste probleemide korral võib pöörduda meie poole üldkontaktidel: (info@termokas.ee või +372 5658115)


Kui soovite kontrollida Hikmicro toote tehasegarantii kehtivust, siis seda saab teha siin: VAJUTA SIIA

Kui soovite Hikmicro seadme püsivara ehk firmware’i uuendada, siis seda saab teha siin: VAJUTA SIIA

Tahad teada, millised on tootja, Hikmicrotech RMA garantiitingimused, siis VAJUTA SIIA.

Lisaks on võimalik meilt tellida teenusena Hikmicro termovaatlustootele kalibreerimist tootja hoolduskeskuses. Huvi korral võtke ühendust!

tehniline tugi eesti, hikmicro tehniline tugi, hicmicro termokaamera remont, hikmicro termovaatlusseadme kalibreerimine ja parandamine

Ekspertiisi ja remonditööde hinnakiri:

  • Toote kontroll ja defekteerimine – 40€ (Juhul kui seadmele järgneb ka garantiiremont, siis on see tasuta)
  • Toote remont ja hooldus – 40€/h + kulumaterjalid
  • Seadme häälestamine – 40€/h

NB! Hinnad ei sisalda käibemaksu!

Termokas.ee (Alvatreks OÜ) pretensioonide esitamise üldeeskirjad

  1. Pretensioonide esitamise aeg on vastavalt Võlaõigusseadusele 6+18 kuud alates ostu sooritamise hetkest ostu tõendava dokumendi alusel.
  2. Pretensioonide lahendamisel lähtutakse Võlaõigusseadusest.
  3. Remonti või ekspertiisi toodud tooted peavad olema puhtad. Kui pretensioonialune toode vajab remondi või ekspertiisi teostamiseks puhastamist, siis tuleb kliendil selle eest tasuda vastavalt hoolduse hinnakirjale.
  4. Kui ekspertiisi tulemusena leitakse pretensioonialune toode töökorras olevat, remonti mittevajav või pretensioon tuleneb p.5 loetletud põhjustel, siis peale 6 kuu möödumist ostu sooritamisest tasub klient toote ekspertiisi ja transpordi kulud vastavalt hoolduse hinnakirjale.
  5. Pretensioone ei aktsepteerita alljärgnevatel tingimustel:
    1. Häired toote töös tulenevad kulumaterjalide (patareid, kaitsmed, toitejuhtmed ja muud kulumaterjalid toote osana) vananemisest ning riknemisest.
    2. Häired toote töös on põhjustatud toote juhuslikust või tahtlikust mehaanilisest vigastamisest kasutaja poolt.
    3. Häired toote töös on põhjustanud toote ebakorrektne käsitlemine, kasutamine mitte ettenähtud ülesannete täitmiseks või kasutamine mitte ettenähtud keskkonnas ja töötingimustes.
    4. Häired toote töös on põhjustanud teenindus või modifikatsioon, mida on teostanud tootja poolt sertifitseerimata isik.
    5. Häired toote töös on põhjustanud kasutusjuhendis olevate nõuete eiramine kasutaja poolt.
    6. Häired toote töös on tingitud liigpingest, äikesest või mõnest muust vääramatust loodusnähtusest.
    7. Toote või tema osade seerianumbrid, kontrollkleebised või markeerivad kleebised on rikutud või eemaldatud.
    8. Tootele on teostatud remont või modifitseerimine tootjaga või müüjaga (Alvatreks OÜ) kooskõlastamata.
    9. Häired töös on tingitud kasutamisega kaasnev loomulik kulumine ja vananemine.
  6. Pretensiooni esitamisel tuleb esitada täpne veakirjeldus, tekkimise asjaolud, kasutamise keskkond ja muu asjasse puutuv oluline info.
  7. Termokas.ee (Alvatreks OÜ) ei vastuta ekspertiisi käigus hindamata jäetud või remondi käigus kõrvaldamata jäetud häirete eest, mille esinemist ei ole pretensiooni esitamisel registreeritud.
  8. Pretensioone võetakse vastu müüjaga (Alvatreks OÜ) kokkuleppel, viisil kas kullerfirma pakiautomaadi vahendusel või üleantuna kokku lepitud aadressil koos lisatud ostuarvega.
  9. Ekspertiisi või remonti toodud toodet hoitakse alles 3 kuud alates otsuse teatavaks tegemist, vastasel juhul toode utiliseeritakse.

Mudelitele M, G, FT ja SP seeriast on võimalik tellida tehase pikendatud garantiid, 12 või 24 kuud. Sellekohase päringu palume teha meie e-mailile: info@termokas.ee

All search results
Meie asutame küpsiseid, et koguda meie kasutajate kohta statistikat ning pakkuda külastajatele parimat kogemust. Kas nõustute küpsiste kasutamisega? View more
Cookies settings
Nõustun
Keeldun
Privaatsuspoliitika
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
  1. Üldsätted
1.1. Käesolev privaatsuspoliitika reguleerib isikuandmete kogumist, töötlemist ja säilitamist käsitlevaid põhimõtteid. Isikuandmeid kogub töötleb ja säilitab isikuandmete vastutav töötleja Alvatreks OÜ (edaspidi andmetöötleja). 1.2. Andmesubjekt privaatsuspoliitika tähenduses on klient või muu füüsiline isik, kelle isikuandmeid andmetöötleja töötleb. 1.3. Klient privaatsuspoliitika tähenduses on igaüks, kes ostab andmetöötleja kodulehelt kaupu või teenuseid. 1.4. Andmetöötleja järgib õigusaktides sätestatud andmete töötlemise põhimõtteid, muuhulgas töötleb andmetöötleja isikuandmeid seaduslikult, õiglaselt ja turvaliselt. Andmetöötleja on võimeline kinnitama, et isikuandmeid on töödeldud vastavalt õigusaktides sätestatule.
  1. Isikuandmete kogumine, töötlemine ja säilitamine
2.1. Isikuandmed, mida andmetöötleja kogub, töötleb ja säilitab, on kogutud elektrooniliselt, peamiselt kodulehe ja e-posti vahendusel.  2.2. Oma isikuandmete jagamisega annab andmesubjekt andmetöötlejale õiguse koguda, korraldada, kasutada ja hallata privaatsuspoliitikas määratletud eesmärgil isikuandmeid, mida andmesubjekt otse või kaudselt kodulehel kaupu või teenuseid ostes andmetöötlejale jagab. 2.3. Andmesubjekt vastutab selle eest, et tema poolt esitatud andmed oleksid täpsed, õiged ja terviklikud. Teadlikult valeandmete esitamist peetakse privaatsuspoliitika rikkumiseks. Andmesubjekt on kohustatud andmetöötlejat viivitamatult teavitama esitatud andmete muutumisest. 2.4. Andmetöötleja ei vastuta andmesubjekti poolt valeandmete esitamisest põhjustatud kahju eest andmesubjektile või kolmandatele osapooltele.
  1. Klientide isikuandmete töötlemine
3.1. Andmetöötleja võib töödelda järgnevaid andmesubjekti isikuandmeid: 3.1.1. Ees- ja perekonnanimi; 3.1.2. Sünnikuupäev; 3.1.3. Telefoninumber; 3.1.4. E-posti aadress; 3.1.5. Kohaletoimetamise aadress; 3.1.6. Arvelduskonto number; 3.1.7. Maksekaardi detailid; 3.2. Lisaks eeltoodule on andmetöötlejal õigus koguda kliendi kohta andmeid, mis on kättesaadavad avalikes registrites. 3.3. Isikuandmete töötlemise õiguslik alus on isikuandmete kaitse üldmääruse paragrahv 6 lg 1 p-d a), b), c) ja f):
  1. a) andmesubjekt on andnud nõusoleku töödelda oma isikuandmeid ühel või mitmel konkreetsel eesmärgil;
  2. b) isikuandmete töötlemine on vajalik andmesubjekti osalusel sõlmitud lepingu täitmiseks või lepingu sõlmimisele eelnevate meetmete võtmiseks vastavalt andmesubjekti taotlusele;
  3. c) isikuandmete töötlemine on vajalik vastutava töötleja juriidilise kohustuse täitmiseks;
  4. f) isikuandmete töötlemine on vajalik vastutava töötleja või kolmanda isiku õigustatud huvi korral, välja arvatud juhul, kui sellise huvi kaaluvad üles andmesubjekti huvid või põhiõigused ja -vabadused, mille nimel tuleb kaitsta isikuandmeid, eriti juhul kui andmesubjekt on laps.
3.4. Isikuandmete töötlemine vastavalt töötlemise eesmärgile: 3.4.1. Töötlemise eesmärk – julgeolek ja turvalisus Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg – vastavalt seaduses nimetatud tähtaegadele 3.4.2. Töötlemise eesmärk – tellimuse töötlemine Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg  3 aastat 3.4.3. Töötlemise eesmärk – e-poe teenuste toimimise tagamine Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg  3 aastat 3.4.4. Töötlemise eesmärk – kliendihaldus Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg 3 aastat 3.4.5. Töötlemise eesmärk – finantstegevus, raamatupidamine Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg – vastavalt seaduses nimetatud tähtaegadele 3.4.6. Töötlemise eesmärk – turundus Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg – 3 aastat 3.5. Andmetöötlejal on õigus klientide isikuandmeid jagada kolmandate isikutega, kelleks on näiteks volitatud andmetöötlejad, raamatupidajad, transpordi- ja kullerettevõtted, ülekandeteenuseid pakkuvad ettevõtted Andmetöötleja on isikuandmete vastutav töötleja. Andmetöötleja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile. 3.6. Andmesubjekti isikuandmete töötlemisel ja säilitamisel rakendab andmetöötleja organisatoorseid ja tehnilisi meetmeid, mis tagavad isikuandmete kaitse juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, muutmise, avalikustamise ja mis tahes muu ebaseadusliku töötlemise eest. 3.7. Andmetöötleja säilitab andmesubjektide andmeid sõltuvalt töötlemise eesmärgist, kuid mitte kauem kui 3 aastat.
  1. Andmesubjekti õigused
4.1. Andmesubjektil on õigus saada ligipääs oma isikuandmetele ning nendega tutvuda. 4.2. Andmesubjektil on õigus saada informatsiooni tema isikuandmete töötlemise kohta. 4.3. Andmesubjektil on õigus täiendada või parandada ebatäpseid andmeid. 4.4. Kui andmetöötleja töötleb andmesubjekti isikuandmeid andmesubjekti nõusoleku alusel, siis on andmesubjektil õigus igal ajal nõusolek tagasi võtta. 4.5. Andmesubjekt saab õiguste teostamiseks pöörduda e-poe klienditoe poole aadressil: info@termokas.ee. 4.6. Andmesubjektil on oma õiguste kaitseks võimalik esitada kaebus Andmekaitse Inspektsioonile.
  1. Lõppsätted
5.1. Käesolevad andmekaitsetingimused on koostatud kooskõlas Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrusega (EL) nr 2016/679 füüsiliste isikute kaitse kohta isikuandmete töötlemisel ja selliste andmete vaba liikumise ning direktiivi 95/46 / EÜ kehtetuks tunnistamise kohta / EÜ (isikuandmete kaitse üldmäärus), Eesti Vabariigi isikuandmete kaitse seadusega ning Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidega. 5.2. Andmetöötlejal on õigus andmekaitsetingimusi osaliselt või täielikult muuta, teavitades andmesubjekte muudatustest kodulehe: www.termokas.ee kaudu.
Save settings
Cookies settings
Scroll to Top